twitter-iconyoutube-iconfacebook-icon

דף הבית » הספרייה » עיצוב ובניית מיני-סייט

קונספט


הגדרה
אתרים מסוג זה משמשים למטרה ספציפית וממוקדת בפרסום של המוצר או שירות מסוים של החברה. ומהווה אחד האמצעי הפרסום בסביבת האינטרנט. ייעדו להפנות את תשומת לבו של הגולש ובנוסף לגרום לו לעיין בתכנים שהחברה רוצה לפרסם.

השגת יעדים
בדומה לבניית אתרי אינטרנט אחרים, ישנו צורך לעבור מספר שלבים: אפיון האתר , wireframe, תכנים ועיצוב ואחרון הוא פיתוח המיניסייט. כל זה על ידי נתינת ההדגשים לחווית המשתמש. חשיבות רבה מיוחסת למראה ו-"אטרקציות" האתר. לרוב הוא נבנה על בסיס טכנולוגיה פלאש, בשילום אנימציות מרהיבות ואפקטים עיצובים שונים שגורמים לגולש לעצור ולהתעניין בו. ולפעמים לא בגלל המוצר המפורסם בו, אלה בגלל המראה המרתק.

ישנם עוד כמה דברים חשובים לקידום מכירות על ידי מיניסייט. קונספט האתר מחייב הופעה מרתקת ומרשימה, שתגרה את העין הצופה לעצור בו. שיטה נוספת מחוץ לרעיון העיצוב הוא להפוך את המוצר לחלק מהמשחק קצר, אך עם רצון לשחק בו שוב ושוב. אשר סיום המשחק מעלה בפני הצופה מספר נקודות שיווקיות שעומדות אחרי המשחק זה.

אורך חיים של מיני-סייט
תקופת הקיום אתר מסוג זה היא נמדדת בצורך הפרסומי, הנקראת קמפיין פרסום. לדוגמה חברות מזון או תקשורת מפרסמים מוצר או מבצע חדש שלה לאורך תקופה של שבועיים. לפי כך מיניסייט יהיה פעיל במשך שבועיים.

סיכום
מיניסיט הוא כלי שיווקי, אשר מטרתו היא למשוך תשומת לב של הגולש ולגרום להטמעה של המוצר בזיכרונו. כתוצאה מין החוויה שהצופה עובר כאן, המיניסייט מתפרסם גם באמצעות הצופה על ידי חשיפתו לעיני חבריו. בנוסף רצוי ללוות את קמפיין בבאנרים אשר מובילים למיניסייט.


עצמו את עינכם, דמיינו... וספרו לנו